Bugun adetime 6 gun var ben dayanamayip test yaptim clearblunun dijital testlerinden testin ekrninda hamilelik yok dedi bu testler cok pahali bende dedim dur bir icini acayip bakayim bir de baksam testin aslinda positiv ama ekranda hamilelik yok diyo acaba yalniş mi okudu iki tane aldim ikisinde de ayni olay oldu bilgisi olanlar allah rizasi icin yardim etsin moralim cok buzuk kafayi yicem ya lütfen yardimci olun