tuubiy Merhaba🤗 öncelikle Allah yardımıcınız olsun.çünkü gerçekten çok zor malesef.
Bizde hamilelik boyunca ilişki yasaktı,erken doğum riskinden dolayı iyice tetiklenmesin diye o yüzden bu konuda birşey diyemeyeceğim.ama temizlik,fazla hareket etme gibi sebepler tetiklemedi beni.daha doğrusu ağrım az da olsa hep vardı.çünkü çevresindeki bütün organlara baskı yapıyordu.
Zaten o dejenere olduğu zamanları hiç söylemeyeceğim bile,normalde birçok ilacı kullanamadığım için evde sadece minoset içmeme izin vermişti doktorum.onun dışında bol bol dinleneceksin demişti.o dejenere olduğu zamanlarda malesef hastanede bir gece kalıp serumla geçiriyorlardı.yoksa bırakın hateket etmeyi nefes bile alamaz hale geliyordum.
İçinizi rahatlatmayı çok isterdim fakat gerçekten doğuma kadar bir çaresi yok.benim en son doğuma giderken 22 cm olmuştu artık.ama doğumdan sonra küçülmeye başladı.
Bir de doğum yaptıktan sonra 15 gün yine inanılmaz bir ağrı çektim,ağrıdan inlediğimi biliyorum😔 sonra kesildi birden.