deletedmom87894 https://resimyukle.io/r/Ar6EJlUR2k kızlar az önce bi posta gördüm 6 haftalı uştrason fotosunu atmıştı kesenin içinde bebek olduğu belliydi bende karartı var şimdi içime evham oldu sizlerde nasıldı ultason makinasından kaynaklımı acaba