Slm kizlar adetmin 17 ve 19 günü lekelenme olmuştu 2 gündür de ağrım var sağ kasıkta ayakta çok kalınca veya oturur pozisyonda iken sürekli kasıgimda batma hissi gibi bir ağrı var ve Co ksiddetli oluyor bazen böyle birşeyle karşılaştınizmi adetmie 6 gün var daha hamilelik olsa bile Cok erken degilmi🤔