Ayyy yok canım ya 😅 ne el sokması 2 parmakla bakıyolar sadece bn ilk doğumumda sancı başlar başlamaz gttim daha doguma 8 cm vardı her 10 dk da bir alttan muayene yaptı sadece 2 parmak yani 4 saat boyunca bn sancı cektim 😅 10 dk da bir muayene yapıyordu hemşire acımıyor ama insanın hoşuna gitmiyor rahatsz edici sadece korkacak bise yok rahat ol yani 😅😍