biroglanannesii 19 haftalık hamileyim 1 porsiyon ciğer şiş yedim sonra öğrendim ki gebelikte ciğer önerilmiyormuş . Çok fazla A vitamini varmış. Off kendimi kötü hissettim 🙁
begonvilko Doktorum bana da yeme dediğinde zaten iki kez ekmek bana bana yemiştim 🙈 çok şükür bir sıkıntı olmadı. Bir kereden bir şey olmaz tatlım takma kafana.
sarebebeginannesi biroglanannesii bir kereden birsey olmaz icini ferah tut ☺️ Hergün yedigin birsey degil sonucta 🤷♀️
Mmeelliikkee biroglanannesii dr muz sadece çok sık tüketmemem gerektiğini söylemişti.. arada bir için sorun yok ki.. fazlası zarar