elaweannesi ilk dozu yaptırınca o gece ağrıdan uyuyamadım sola doğru uyumamız gerek diye çok zor geçti , sağ koldan da kan sulandırıcı yapıyorum sağa da dönemedim . Aşıdan beri sabah uyandığımda ölçtüğü şekerim en yüksek 100 olurdu yeme içme de değişiklik yapmadım hatta aşırı hareketli aktif bi hafta geçirdim aşıdan sonra tatlı bile yemedim sabah şekerim 110 çıkıyor . Doktor aşı tansiyon ve şeker dengesizlikleri yapabilir dedi . Başka bir sorunum yok şimdilik geçen salı yaptırmıştım aşıyı