Yarın tam 30 haftalık olucaz nasipse.bugün çatı kemiklerim çok ağrımaya başladı .aslında ağrı gibide değilde yürüdükçe acıyo gibi .ilk gebeliğimde olmuşmuydu hatırlamıyorum üzerinden 5 sene geçti . Doğum yaklaştıkça bunların normal olduğunu biliyorum ama hafifletmek için bir çaresi varmı acaba 🤔🤔