Geçen yıl doğum yapmıştım orda doktorum Özlem Hanımdı ilgili iyi bir doktor sezaryen oldum ama öncesinde sormuştu bana normal mi sezaryen mi diye bebiş kanala girmediği için ve bekaret sorunum olduğu için sezaryen istedim doğum anı iyiydi başım ucumda ki hemşir ilgiliydi. Güzel hastane memnun kalmıştım 🙂