Cancular Kizlar bebegim bazen uzun süre oynamadiginda biraz karnima bastiriyorum parmagimla dokunuyorum oynasın diye. Sizce zarar veriyor muyumdur. Minik minik yapınca oynamiyor azcik bastırınca tepki veriyor
Deniiiza Cancular Ultrasona girdiğimizde aleti doktor baya bi bastiriyo Hafif bastirmanizin zarari olmaz bence
Aysembn Cancular aşırı bastirmayin bence ama bnde öyle yapıyordum eşim kızıyordu sonra doktor kontrolünde doktroum bir salladı yer değiştirsin diye 😆😆 ondan sonra eşim bişey demedi 🤭
Jdjdjdjk Cancular bende yaparım ou hareket etmeye başladığı haftalardan beri hemen hemen her gün pozisyonu nereye doğruysa onlar zaten kese de korunuyor aşırı bastırmamak kaydıyla hafif hafif zaten dokunun diyorlar tepki versin diye
Cancular Deniiiza benim doktor cok bastirmiyor ya hic suratini aylarca gostermedi rahatsiz etmeyelim diye 😂
Zehraspl Cancular ben karnimi sallardim yani dans eder gibi kivirirdim belimi o da hareket ederdi bide hafif hafif tip tip vururdum yada 1 bardak soguk su icerdim hemen hareketlenirdi
sarebebeginannesi Cancular bende öyle minik minik bastirincs tepki vermiyor biraz daha sert bastirinca aninda geri vuruyor bebikim 😍 ultrasonda da doktorum bi kac kere bastiriyor pozisyonunu degistirsin diye ☺️