Arkadaşlar bugün biraz yürüdüm ve karnım sürekli sertleşti eve geldim hemen uzandım yatınca geçiyor.ama oturunca veya ayağa kalkınca yürüyünce hemen sertleşiyor.bu normal mi bunlar kasılmamı ilk gebeliğim olduğu İçin bilemiyorum.belde sırtta filan ağrı yok.sadece karnım çok sertleşiyor.