Melistosum Hanımlar selam, amniyon sıvısı fazla olup rahimde de kısalık olan ve normal vaktinde doğum yapan varmı veya doğum yapmamış ama 37. 38. Haftaların görenler varmı.. Morale ihtiyacım var 🙏
Dilekcnkn Melistosum Suyum fazla ama rahimle alakalı birşey demedi doktorum ağrım oluyor karnım çok sertleşiyordu doktor su fazlalığından dedi 37+3 haftalığım bakalım bende bu hafta yada haftaya doğum olur diye düşünüyorum
bebegimizibekliyoruz1 Melistosum suyum fazla fazla olması bi sıkıntı teşkil etmiyor dedi doktorum rahim ağzım kısalmış 18.haftama kadar sabah akşam progestan kullanıyordum 18de bırakmıştım şimdi 27 haftalığım tekrar sabah akşam rahim ağzı kısalığı yüzünden başlıcam için rahat olsun bi sıkıntı olmaz
Ctorun Melistosum benim 26.haftamda sivim fazlaydı rahim ağzı da kısaydı birde rahim ağzında hunilesme vardı o yüzden serklaj yapmak zorunda kaldık.diyete basladim sivi azaldi.yediklerine dikkat edersen sivi azalabiliyor.bugun 34.haftama girdim.sukurler olsun bir ayımız kaldi doğuma.sende sakin üzülme stresten uzak dur.dinlenecegin zamanlarda sola doğru uzanmayı tercih et.sekerli yiyeceklerden uzak dur.kavun karpuzdan özellikle uzak dur.
Melistosum elaweannesi amniyon suyum hep fazlaydı zaten bide son kontrollerde kısalık gördü rahimde çok olmasada şimdilik sorun yok ama ilerde rahim taşır mı vs diye konuşunca erken doğumdan korkuyorum
Melistosum bebegimizibekliyoruz1 bende hamileliğin basindan beri kullanıyorum progesteron sabah akşam 200 mg devam edicem daha.. benmde kısalık daha yeni gördü ins bisey olmaz sagliklica ve zamanında alırız yavrularımızı🌺
bebegimizibekliyoruz1 Melistosum Düzelir inşallah benim başta da kısaydı 20 küsürdü progestanla 32 ye çıktı sonra bıraktırdı doktorum bu gün tekrar başlıyorum 200 mg sabah akşam düzelir korkma sen de ☺️
elaweannesi @Melistosum güzel haberlerini alırız inşallah kuzum 30 lu haftalarda düşünme bile şimdilik 😇
Melistosum elaweannesi çok tatlı bı samimiyet hissettim de acaba önceki yorumlasmalardan tanıdığım biri misin diye 😊
Melistosum Ctorun çaya şeker atıyorum çayı kestim, sonra öyle aslında şekerle çok aram yoktur ama pilav makarna falan yiyordum onları azalticam.. bakalimm ne olacak inşallah dua edin şöyle 38 de falan doğurmak istiyorum 😊🙏🌺
elaweannesi @Melistosum hımm yok canım bilmem yada belkide olabilir daha önce minnak annesiydi kullanıcı adım ben burda kimseyi aklımda tutamam ya da sürekli bir samimiyet kurmadım desem kabaca olmaz umarım anlarsın demek istediğimi o yüzden hatırlayamadım yorumlaştıysak da 😇