Severozge Arkadaş merhabalar. Menopur75 lu flakon iğnesi kullanıpta hamile kalan oldumu şimdiden teşekkürler 🌸
Esrakavak Severozge ben kullandım canım . Klomenden bıraz daha etkılı bı ilaç. Ama melesef ben kalamadım .
Severozge Esrakavak şuanda klomende kullanıyorum ilaç bitiminden sonra 3 gün iğne vurulcam inşllah bu ay bebiş olur . Sizede allah inşllah nasip eder 🙏😊
Esrakavak Severozge bende sizin gıbi klomen kulandım sonra ıgne ama 75 az gelmıstı son 2 gun 150 lik merional kullandım . Rabbım isteyen herkese nasıp etsın 🙏🏻
Hatice_9800 Kızlar merhaba pazar günü çatlatma iğnesi vuruldum o gün ilişki oldu 2 günden belli kasığım batıyor gibi ağrı oluyor 2. Çocuğu istiyoruz Bi bilginiz varmı