merhabalar 🌸 bugün devlet hastanesinde ultrasondan bebeğime baktırdım. 6+5 haftalık. O an ki heyecandan doktoru tam anlayamadım. Aslında anladım ama sizlerden teyit ettirmek istedim. Burada kese mi görünmüş yoksa bebek mi ? Kalp atışını dinledim. Gayet de iyi şu an dedi. Keseye demiş olamaz dimi ? Bebek için dedi yani ? Bir sonraki muaneye inşallah özele gidip daha detaylı konuşacağım 🙏🏻
https://resimyukle.io/r/fgd3lponXE