KbraKln-kuru 5 haftalıkken görmüştüm ben keseyi değerin yükselmesi lazım ki kese görünsün canım bende 4 haftalikken doktordaydim 1 hafta sonra gel dedi yani 5.haftada kese gozuktu karindan ultrason ile yine ayni sekilde karindan ultrason ile 6.haftada bebegi,7.hafta kalp atis sesini dinlemistik sende gorursun keseyi yakin zamanda stres yapma canim