AselMavi bence doktorunuzla görüşün ve idrar tahlili verin derim. Bende de ara ara oluyordu. Şuan 33+4 haftalığım en son geçen hafta kontrolümde idrar tahlili verdim enfeksiyon cıktı. Ve nst de kasılmarım cıktı. Buda iyi birşey değil enfeksiyon erken doğuma sebep oluyor. Serum verdi doktorum ve o şekilde kontrolle nst sonucum iyi cıktı. Ayrıca riske atmamak adına doktorum çatala soktu açılmam varmı diye çok şükür açılmam yoktu. Bence aksatmayın arkadaşlar. Havalardan da üşütme olabilir.