DILOS06 valla doktor deyince eşime söylesem mi söylemesem mi diye düşündüm durdum çünkü eşim böyle şeyleri daha çok takar, üzülür. Sonra doktor eşime söyler ben söylemedim diye kızar diye söylemek zorunda kaldım gidip gelip sormuştu ben rahattım tabi. Güzelce konuşup içini rahatlatım. Dün kontrolde de büyüme görmeyince daha da rahatladı. Erkek çocuklarında çok rastlanan bir şeymiş. Üzülmeyin yani ben de aynı durumdayım. Üzülunce bebeğiniz etkileniyor ona göre hareket edin. Ben öyle yaşıyorum 😊