Pazartesi günü sezaryen ile doğumum oldu çok şükür oğluma kavuştum 🥰 ikinci sezaryen doğumum oldu pazar gecesi az az su gelmeye başladı sancım arttı zaten sabah doğumum olacağı için endişe etmedim bekledim sabah su gelmesi arttı pembemsi renk geldi birazda ağrıda başlamıştı hazırlanıp hastaneye geçtik suyum az az gelmeye devam etti normal doğum hep istediğim bişeydi doktoruma sordum bi bakalım açılmana dedi 1cm açılma olmuş ama ilki sezaryendı 3sene öncesi o yüzden önermiyorum sezaryen alıcaz seni dedi 😏 ve saat 10civarı minnak oğlum dünyaya geldi 🥰 ancak 1gün beraber geçirebildik biraz solunum sıkıntısı varmış doktorumuz yenidoğan yoğun bakıma alalım bakalım dedi ve 2.gün yatışı yapıldı 😔 oğluma alamadan eve döndüm bugün birazcık enfeksiyon varmış antibiyotik tedavisi başlanmış durumu iyi dedi. Kızlar dualarınıza talibim inşallah tez zamanda sağlıkla kavuşuruz oğlumla tekrar 🤲🏼 Darısı sizlerin başına sağlıkla alın kucağınıza inşallah ❤️