Meraba arkadaşlar. Ben hamileliğimin 25.haftasındayım. Bugun ki muayenede bebeğin karın çevresinde şişlik olduğu için şeker testi istedi ve sonuçlar normal çıktı. Ama yinede şüphe olduğunu söyledi ve dahiliyeye yönlendirdi. İster istemez bi korku oluştu. Daha önce böyle bş durum yaşayan var mı aranızda. Ne yapmalıyım?