Leylamaa çok şükür Rabbime 25 haftalık hamileyim şuanda herşey yolunda onunla ilgilimi bilmiyorum gerçekten ama ben herzaman takmıyorum evde duruyor belkide ilgisi yoktur diyorum bazen belki onlar saglıksz gebelikti o yüzden olmadı o zaman diyorum hep dua ediyorum yasin okumaya çalışıyorum Rabbime emanet artk inşallah sizde tez zamanda hayırlı sağlıklı gebelik yaşarsnz