zeynep99 evet ben de yargılamak için demiyorum lütfen yanlış anlamayın , bence de hoş bir isim değil belki büyüklere göre güzeldir ama büyüyene kadar arkadaş çevresi düşünülerek isim koymalıyız dalga konusu olabilir ki dalga konusu olmayacak isimlerle bile dalga geçiyor çocuklar biliyorsunuz :)