Mlkbrn Sizler ne zamana kadar kullanıcaksınjz arkadaşlar banada covid den dolayı verdi ama doguma kadar kullancam ben koldan yapıyorum kollarım morardı artık göbek acıtıyor zaten 14 haftalığım daha iğneyi hapla degiştirsek olmaz mı ki
Mlkbrn Fulyaaa1 tam atlatamamışın virüsü dedi degerim yüksek çıktı onun için doguma kadar kullan dedi sanırsam
balbebek412 Svmbhc bende kullaniyorum. Ve bende doktoruma igne yerine hap kullansak olmaz mi dedim. O da hap gebeler icin uygun degil. İgne uygun dedi. Coraspin tek basina yeterli olmuyor. Bende gobekten yapiyordum morarma cok olunca koldan vuruyorum. Morarma gecince gene gobekten vuruyorum.
Mlkbrn balbebek412 ayyy bende de aynı durum göbekten değil koldan vuruyorum ama kolum agrıyor morarıyor artık göbeğim de gün geçtikçe daha çok agrıyor
Isimsiz66 Svmbhc ben yapıyorum pihtilasmadan dolayi once karnimdan yapiyodum gebelikde zor oldu bacagimdan yapiyorum simdi
ipekgumen Oksaapar verdi banada doğuma kadar kullanıcam 2 sene önce anjio olmuştum damar pıhtı atmıştı riskli tekrar edebilir dedi daha aşı olmadım biontek olabilirsin dedi doktorum ama korkuyorum