Malum kış ayında olucak çocuğumuz fakat 40ı çıkana kadar martın sonuna gelicez nerdeyse ama illa aşıya doktora falan gidilcek gelelim soruma kozmonot tulumlardan aldınızmı yada böyle polarlı olandan örme olanlardan çok kararsız kaldım ben alsam bidahaki kış giyme imkanı olmıcak zaten ama çıkıncada sadece battaniyeye sarılınca üşürmü bilemedim