Bu gün doktora gittim (33+5) Doktorum 37 haftalık olunca gel çatı muayenesi yapacağım dedi nasıl oluyor çatı muayenesi film mi çekiliyor yaptıran varsa yazabilir mi ? Bir de normal doktor muayenesi sırasında mı oluyor ayrıca ücret ödenen bir test gibi bişey mi