Merhaba arkadaşlar size bir şey danisacagim bebeğim 12 haftalıkken 2 li test yaptırdım. Ense kalınligi 1.60 crl 59 çıktı. Kan verdim ve kombine riskim 1/938 çıktı. Düşük risk olarak belirtiliyor. Fakat kan sonuçlarından biri olan free beta hcg değeri yüksek çıktı 131 düzeltilmiş mom 3.45 doktor burda sınırın 2.5 olacağını belirtti bu yüzden fetal dna önerdi. Araştırdığıma göre bir çok kişide bu şekilde çıkmış doktor risk düşük olduğunda önemi yok demiş fakat benim doktorum bunu dillendirince biraz kafaya taktım böyle bir durum yaşayan var mı aranizda