aybukecigim ben ilk gebeligimde de ikinci gebeligimde de yaptirmadim. Doktoruma sordum siz ne tavsiye ediyorsunuz diye, o da bana bi sorun ciksa aldiracak misin dedi. Bende hayir dedim. o zaman yapmasanda olur dedi ve yapmadim. İyi ki yapmadim, cunku hata payi cok oluyor ve butun gebeligin stresli geciyor. 20. Haftada zaten ayrintili ultrason yapiliyor. Benim tavsiyem yapmamak.