Tgcbbrdmr Bende daha önce gebe kaldıgım ay doktor 15.gün cagırdı ama ovulasyon testi yapmamı önermişti klomen kullandığım için ovulasyon testinde 11.gün yumurtlama gördüm ve doktora gittim gerçekten yumurtlamaydı ve iyiki geldin dedi o ay gebelik oldu zaten ama kimyasal gebelikle sonuçlandı
O yüzden ovulasyon testi doğru sonuç veriyordur diye düşünüyorum ama kafam karıştı sende öyle diyince😊😊🤔