Hatun58 11+3 haftalık hamileyim bugün iş yerinde alt kata inerken merdivenden düştüm kanamam falan olmadı ama yarın doktor kontrolüm var yarını mı beklesem bugün mi gitsem acile bilemedim kızlar siz söyleyin kanama yoksa tehlike var mıdır?
Gzmysf1608 Hatun58 bende mutfakta ıslak yerde kayıp düşmüştüm bence sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle rabbim çok güzel koruyor bize emanet sadece öyle düşün içini ferah tut 🌹
2erkekannesiii Hatun58 çok geçmiş olsun yanlış yönlendirmek istemem ama kanama yoksa tehlike yoktur bence aklınızda kalacağına bir hastanenin acil bölümünden gidip bebeğinizi kontrol ettirin
Meless Hatun58 korkma canım kesesi onu koruyor. Bir şey olsaydı allh korusun kanama olurdu. Bende hamile halimle voleybol oynadım ve düşmüştüm sıkıntı olmadı
Gghgfdd Hatun58 canım cok sıddetlı bır dusme olmadıysa kanama agrı yoksa yarını bekleyebılırsın ınslh bısı olmz ama sgrı kanama varsa tabıkıdr gıt