Meless evlatkokusu0806 iç kız nolcak. Ben doğurmak üzereyim yeri geldi kolada içtim,fastfood da yedim. Abartmadıkça sıkıntı yok. kahveyi günde 1 bardak içebilirsin.
PrensesFiona evlatkokusu0806 ben içtim canım çok şükür bi sıkıntı olmadı ama daha çok Türk kahvesi tercih ediyorum. Daha sağlıklı olduğu için.
Evrim1906 evlatkokusu0806 hiç birşey olmaz canım ben oğlum da içtim şimdi de içiyorum ara sıra tabi Bi sorun yok
MercimekveAnnesi16 evlatkokusu0806 valla bende 9. Aya kadar içmedim içmedim şimdi canım nasıl istiyor günde bir bardak içiyorum ama Türk kahvesi vs bişey içmiyorum
MomHero2 evlatkokusu0806 içtim nescafe de Türk kahvesi de kola da içtim bir sıkıntı görmedim çok şükür günde bir bardaktan ne olacak
Mariamu evlatkokusu0806 Ben daha bugün doktora gittin her gün 1 fincan nescafe de türk kahveside içebilirsin hiç bişe olmaz dedi
-Zeynepakms- evlatkokusu0806 Her gün içmesemde iki güne bir içiyorum çok sevdiğim için 🙈 Günde 1 kereden fazla içmek zararlı ama