Asdfjsjdkks Hanımlar hamilelikten sonra saçlarımı boyatmak istiyorum fakat bir kez boyattığımda alerjim vardı sanırım çok kötü oldum lenf bezlerim şişmişti kafa derim kızarmıştı falan. Var mı benim gibi olan? Siz neler yapıyorsunuz hangi boya kullanabilirim?
Nilsubatu Asdfjsjdkks ben hamileliğim boyunca 3 kere boyattım. İnoa marka amonyaksız boya ile. Yalnız bende alerji falan yok. Hep dip boya yaptırdım. Sadece birinci boyattığımda meğer 1 aylık hamileymişim haberim yokmuş ona hala üzgünüm.
Sinemmmmm58 Asdfjsjdkks dogal boyalar arasatirabilirsiniz sacinizi da boyamadan once az bisey surup bekleyin isterseniz anneminde var biz annemin sacini balkonda boyuyoruz boya kokusu rahatsiz etmesin diye 30 dk bekletip yikiyor
SeyranKor Asdfjsjdkks ınova marka dene. Ben başka organik bir marka kullandım kafamın derisi yandı resmen. Daha sonra ınova markası önerildi 3 kere boyadım şükür bir şey olmadı.
Nilsubatu Asdfjsjdkks ilk 3 ay sıkıntılı diye biliyorum. İkinciyi mecburi boyatmışım düğün vardı birde daha dün boyattım 36 haftadayım doktorum izin verdi zaten boyattım kestirdim