prensesafra1_ Kızlar selam 26+3 hamileyim. 3 gündür bebeğim güçsüz oynuyor. Daha öncesinde daha net hissediyordum vuruşlarını sizce bi sorun olur mu
marbling10 prensesafra1_ çikolata falan yediğiniz halde mi hareketleri az? Sizin bir hastalığınız var mı grip, covid vs.
prensesafra1_ marbling10 Çikolata yemiyorum şekerim yükselir diye. Hareket ediyor evet ama aşırı güçsüz hasta değilim. Yarın tetonaz aşısı olucam hepten durur diye korkuyorm
marbling10 prensesafra1_ Allah Allah ben de 10 kilo aldım 25+0 dayız hiçbir şey demedi doktorum. 10 kilo çok değil bence 🤷 1 çikolatadan bir şey olmaz zaten
prensesafra1_ marbling10 valla bilmiyorum ama tansiyonum çıkmıştı ve ödem çok vardı vücudumda. Karbonhidrat kesip yürüyüşe başladım. Her doktor farklı sanırım benimki biraz takıntılı😂
marbling10 prensesafra1_ hmm bende öyle sıkıntılar olmadı kilo aldım sadece 🤭 hareket hissettiniz mi bu arada nasıl durumlar