Ayssunn Aynuromer bana da biraz az geldi 34 haftalıkken 2320 gramdı yarın tekrar gideceğim 36 haftalık oldum yarın bakıp tekrar yazarım size ama iki haftada yarım kilo alıyorlar ortalama 37de benim tahminimce 2900 küsür olmalı , alır ama üzülmeyin ceviz yiyin sürekli ❤️
Meless Aynuromer az olsun takılmayın o onun genetik özelliği demek ki. Hem bütün çocuk doktorları için 2500-4000gram arası normaldir. İnanın kilo önemli değil 39a kadar 3000gram olur
Dilekcnkn Aynuromer 36 haftalıkken bu kadardı canım 35 haftadayken gittiğimde az almıştı 36 haftada gittim doktor şu an iyi alması gereken gramı almış dedi , seninde az ama protein ağırlıklı beslen 2 yumurta , süt , peynir tüket
Fasulyem2 Kızım 38 haftada 2700 gr doğdu şişlikler inimce 2500 oldu 😁 kilo çok önemli değil sıkmayın canınızı 4 yasında hala yasıtlarına göre daha zayıf kızım iştahı olmasına rağmen :) insallah sağlıkla gelsin bebeğiniz önemli olan sağlık . doğum sonrası ilk ay anne sütüyle 1300 gr aldı küçük doğanlar çabuk toparlıyor