Ultrasonda bebek saglikli ama kasilmiş dedi . Dikkat et kanaman olur yoksa dedi. Biryeremicarptin veya ismi yaptin dedi yapma vs dedi . Yoksa kanaman gelir dedi . Sizce nelere dikkat etmeliyim daha 9 haftslikta kendini kasarmi yani . Tecrubeli olanlar yazabilirmi neler beni bekliuor ilerki haftalarimda acava ???