crnnbyr16 Geçmiş olsun 🙏🏻 ben de 10 gündür sizin gibiyim doktor pcr testi istedi ama negatif çıktı şükür açıkcası covid diye korkmuştum . Sinüzit dedi sizin de belki sinüzit olabilir .. Antibiyotik kullandım sürekli sıvı tükettim, bol bol c vitamini , tuzlu su ile gargara iyi geldi bir de bal , su , limon ve karabiber yapıp onu içtim günde 1 ya da 2 kez , tavuk suyu çorba , tarhana da bana iyi gelmişti 🌸