Hatunnn Aslında hiç biri hakkında fikrim Yok bu arabayı da internette bir bayan 2.el olarak satıyor sıfır olarak almayacağım sıfır fiyatına da baktım hepsiburada da 800 tl, bayan 450tl ye satıyor almışken sıfırını mı alsam çok fazla fark Yok gibi kararsız kaldım ama sizin önereceğiniz başka araba varsa onlara da bakayım. Baston arabamız var en kullanışlı da onlar oluyor biliyorum ama traveller hoşuma gidiyor görüntü olarak ama ağır mı olur bilemiyorum