birmavihikayesi benim de bebeğe giden kan akışı, suyu doppleri herşeyi normal çok şükür bebek kendi almıyor kilo takipteyiz sıkıntı olursa hemen alıcak olmazsa 37. Haftamızı bekliyoruz . Bizim de göbek çevresinde gelişim geriliği var .. ben kabullendim durumu internetten 2 kiloluk bebelere bakıp duruyorum 😁 sağlıklı olsunlar da kiloyu dışarıdada alırlar 🤲🤲