dilek6 merhaba bende Bartın da yaşıyorum maalesef Bartın ın en büyük sıkıntısı bu doktorların sürekli gitmesi. Bende Mustafa beyde takipliydim çok memnundum ama gitti ben size şöyle bilgi vereyim Bartın da en iyi özel kadın doğum uzmanı op. Dr Bülent Bayrak gözü kapalı ona gidebilirsiniz muayene ücreti 250 TL ama ilgilenmesi ve cihazları muhteşem renkli dopplerle bebeğinizi hemen görebiliyorsunuz ayrıca cinsiyet konusunda da net tahmin yapıyor. Birde Yaşam tıp merkezi Bengü hanım var onunda muayene ücreti 115 lira o da cinsiyet tahmini konusunda fena değilmiş çevremden öyle duydum. Aktıpta ben Dilara hanıma gitmedim şükrü bey vardı ondan önce ona gidiyordum o da 13.hafta da benimkinin cinsiyetini hemen tahmin etti hastane bana bir kaç kere yanlış söylemişti. Ben detaylıya da Bülent beye gittim 250 lira aldılar Aktıpta detaylı ultrason 400 lira ama perinatolog gelip bakıyor yaşamda da 350 miş sanırım onda da perinatolog bakıyor ben Bülent beyden memnun kaldım ama bir kere perinatolog a görünmek gerekiyormuş o yüzden ben ikisinden birine gitmenizi tavsiye ediyorum. En son olarakta eğer aracınız ve imkanınız varsa Karabük Medikar Hastanesini tavsiye ediyorum ben şuan 29.haftadayım 32. Haftadan itibaren Karabük e gitmeyi planlıyorum (Erdinç bey veya Şerife Hanım) çünkü başka burda doğum yaptıran yok eğer 2 tane doktorla bu şekilde devam ederlerse ben burda doğum yapmak istemiyorum imkanları ve şartları bence iyi değil. Karabük te muayene ücreti 150 TL tabi artı birde yol parası ekleniyor hesap yaparsak. Doğum ücretleri de normal 3500, sezeryan+ epidural 5000 ama hizmet inanılmaz geçen sene eltim doğum yaptı bizzat gözlerimle şahit oldum. Benimde bütçe kısıtlı ama ilk çocuğum ve hamileliğim biraz sıkıntılı o yüzden zerre acımıyorum verilen paralara. Umarım yardımcı olmuşumdur.