sche Merhaba kızlar 39+2 deyiz kızımla :) ama sancı vs bir belirtimiz yok doktorumuz dün bebek aşağı inmemiş egzersiz ve yürüyüş yap dedi. bende yapmaya çalışıyorum bunun dışında önerileriniz var mı??