Kucukmutluluk Kızlar merhabalar... geceleri başıma 3. Kez geldi dün gece kalkıp yataktan yürümesem şiddetlenen belimden vurmaya başlayan bi ağrı normal bel ağrısı değil. 30 saniye sürdü sürmedi. Ama bayaca kötüydü. Eğer bu oysa yandık 😂. (30 haftalık gebeyim)
Ceylanyusuf Kucukmutluluk 30 haftalıkken başlıyor o ağrılarılar malasef bizde 37 haftalık olduk hala da o sancılar devam ediyor