Selamün aleyküm arkadaşlar , doğum sancısı nasıl bişey ikinci gebeliğim fakat bilmiyorum çok tuhaf şeyler yaşıyorum, saat ikiden beridir ayaktayım hastanedeydim karnım çok ağrıyor çok sertleşiyor ve bebek hareketleri canımı acıtıyor vajinadada ağrım oluyor beş dakkada birdi şimdi üç dakka da bir gelir gider bu doğum sancısı mi 36 haftalık gebeyim