Kızlar hamilelikte hangi vitamin ilaçlarını kullanıyorsunuz ??
Htcgny68 doktor veriyor canım decavit kullanıyorum ben
Htcgny68 duosvit kullanıyorum
Htcgny68 diofol kullanıyorum şu an folik asit kalsiyum b12 ve d3 içeriyor
Yagmur00 doktor bama elenatal ve imomu önerdi de hangisi daha iyi acaba