Beyzoss45 Kızlar ovitralle kullandıktan sonra ne zmaan tests yaptınız 9, günüm silik çizgi etkisi sevam ediyormudur resim yükleyemedim
Cananyildiz Beyzoss45 evet benimde pozitif çıkmıştı ama snra negatife döndü ignenin etkisi suan varsa bile çıkmaz zaten çok erken
Beyzoss45 Tgcbbrdmr tests yaptın mı ben yaptım dayanamadım silik çıktı geçende böyle olmuştu kimyasal ile sonuçlandu inş bu sefer tutar ama giç belirti yok sizde varmı belirti
Ceyda000 Benim bugün 14. Gün oldu ara ara adet sancısı ve bel ağrısı dışında belirtim yok ama yarın adet olmazsam test yapıcam artık . Bi de burda başlık da açmıştım bugün bu konu hakkında yumurtlama testi koyulaştı bugün o şüphelendirdi
Beyzoss45 Tgcbbrdmr hayırlıı olsunnn canımm 🥲 ne zaman test verdin adet gecikmesi oldumu ben normalde bugün olmam lazımdı olmadım belirtin varmıydı benim hiç belirtim yok
Beyzoss45 Tgcbbrdmr benimde adetim geçti 2 gün dün kan verdim 2.00 negatif famera adet gecikmesi yapıyor klomen yapmadı böyle bişi