Pelin-1 ben de günde iki yumurta az kaşar peynir falan yiyorum öğlen cicibebeye başladım sütle. Çikolata falan yiyorum akşam da et tavuk ne bulursam bazen kahvaltılık yapıyorum. Her gün olmasa da ceviz fındık yemeye çalışıyorum. iki günde bir çay içiyorum 3 küçük bardak. Çaydan vazgeçemiyorum ya 🥲 Normalde bi demlik bitiririm ama eşim ambargo koydu takip ediyor 😒😂