Busranurtopal benimde kanamam olmuştu canim sen onlemini almışsın artık gerisi Allaha kalmış düşünüpte kendinide bebiside strese sokma.iyi düşün ki iyi olsun.doktorum bana hamilelikte akintilar cok normal rengi yeşil olmadığı sürece demisti.sonucta vücudunda bir cok düzen hormon değişiyor benim hamileligimin başından beri akintim var.bak ne güzel daha kanama alanida yokmus inşallah bir dahada olmaz.dusunme sen bunları.tedbir bizden takdir allahtan artık.kanamalarim oldu kasilmalarim oldu düşük tehlikem oldu yersiz sinir stres yaptığım günler oldu o kadar zor geçti ki hamileligim anlatamam sana ama cok şükür şimdi 35.haftadayim karnimizdaki melekler cok güçlü unutma😊suan sadece bize ihtiyaçları var biz iyi olalim ki onlarda olsun 🙏🏻🌸