Kızlar benim 1 kaybım olduğu için çok edişeleniyorum bugün dayanamayıp burdaki başka bir doktora gittim ultrasona göre 9 haftalık olmuş kalp atışı devam ediyormuş şükür🙏🏻 Kanama alanım var mı diye sordum baktı baktı hafif bir düzensizlik var onada kanama alanı denmez haftaya tekrar kalp atışına bakalım dedi moralim bozuldu bu ne demek bir sıkıntı olur mu?? Haftaya kendi doktoruma gidicem inşallah bişey olmaz