Merhaba kızlar doğumum kesin sezeryan olucak :) büyük ihtimalle ya yılsonuna yada yılbaşına denk geliyor sizce hangisi daha avantajlı olur ilerisi için ?
Yıl sonu olursa yaşıtlarından geri kalır mı diye endişeleniyorum aslında.
Fikirlerinizi merak ediyorum :)