Merhaba kızlar. Ben dün hastaneye gittim vajinal ultrason ile kese görüldü . 10 gün sonra kalp atışını duymaya gel denildi. Şuan 6 haftalık hamileyim. Normalde 6. hafta kalp sesi duyulmuyor mu. Gittiğim zaman 7,5 haftalık hamile olacağım. Bebek haftalara göre geç mi ilerliyor. Bir sorun olur mu . İlk gebeliğim çok heyecanlıyım