senaunlu22 ben doktorumu çok araştırdm baya doktor değiştim sadece bu doktor bni tatmin etti açıkcası doktoruma söyledm sen neyi nasl dersen öyle olsn çnkü bundan önce bna gelişim geriliği oldugu için bebekte ani sezeryana girecegimi söylemişti şimdi bebekteki gerileme kilo almasıyla birlikte önemsizleşince sayılara takılma norml dogumunu çok güzel yaptrcam dedi o yüzden terch etmedm ki o bana suni sancı verrm de demedi bn hep burda dogum hikayelernde açlma olmayan sancı gelmeyenlern suni sancı aldıgını okudugm için bnde alırım diyorm bna da sancı gelmiyor sadece bel agrısı oluyordu bu sabah ilk defa karnıma adet sancısı gibi kramplar girmeye başladı