EzgiGer Kızlar sol kasıgımda sürekli seğirme pıt pıt kalp atışı gibi atmalar oluyor sizde de var mı böyle durum.dün kontrolüm vardı doktora söyledim fakat bana nedenini söylemedi ilk hamileliğin mi dedi evet dedim güldü sonra nst ye yolladı sonucu iyi dedi ama sebebi hakkında açıklama yapmadı
KezibanUan EzgiGer canım bendede oluyo 😊 ama doktoruma söylemedim ben bazen diyorum göğüs kafesinimi dayadı kalp atışınımı hissediyorum diye 😃
Nezahat EzgiGer hıçkırıyor Bebiş canım ondan oluyor doktor saçmalamış nst ne alaka agrı yok kasılma sancı ne diye göndermiş
EzgiGer Yok agrım yok neden yolladığını bende anlamadım.devlet hastanesi olunca pek açıklama yapılmıyor malum
EzgiGer YAkyol baş asagı durmuyor maalesef hemen hemen 20 haftadan beri hep ters duruyor makat geliş 😕
EzgiGer Nezahat bende anlamadım daha erken nst için bi açıklama yapmayıp ona yollayınca bende korktum açıkçası bi terslik mi var diye