Gulfem48 33+0, bugün ilk defa nstye girdim. Biraz sancım var gibi hissediyodum 2 haftadır. Bir de pazar hafif bi lekelenmem olunca bugün nstye aldı doktor. Bebiş ters makat geliş. Zaten çatı kontrolümde dar dedi. Zorunlu sezaryen bende. Sanırım kasımın ilk haftası olacak.